Абе Пеше!

Центъра на Перник.Кафе на две нива.На долното седят двама на по кафенце и скучаят…на бара седи мъж и чете сутрешния вестник.
Първият се обръща към втория:
–Абе…
–Оу…
–А на бас,че не можеш са да идеш и да му плеснеш на тоя един зад врата…
–…на к’во?
–Ми,петарка!
–Готооо….
Отива тоя и пляааас:
–Ей,Пешо,къде одиш,бе?К’во стаа…не съм те виждал 100 години,загуби се…
Човека само дето не си пробил дупка във вестника:
–Господине,аз не съм Пешо,имате грешка!Припознали сте се!
–Аууу,човек,верно ли?Извинявай…ма приличаш…извиняаай!
Сяда си и авера вади петарка.
Минало малко време и втория пак:
–Абе…
–Ммм…
–Десет,ако идеш да му отвъртиш още един…
–Нема яд…
Отива до бара и пак-пляааас…
–Пешо!Глей ся!Прайш се,че не ме познаваш,ма те гледам..ти си ,бе!
–Господине,бъркате се нещо,не съм Пешо!Ето ви личната карта и спрете с тия грубиянщини!
–ЕЕе,чоек,много съжалявам,ма само ,ако знаеш колко приличаш,одрал си му кожата..А не сме се виждали от мноо време.У казармата бе ме заедно.
На човека му писнало да го пердашат и се качил на второто ниво.
Долу тоя си сяда,оня вади десет кинта и му вика:
–Слушай!Двайска веднага ти меткам,ако идеш пак да го положиш тоя!
–Ма немаш грижа…
Качва се горе и ..пляааас.
–Абе Пеше!…бе те къде си бил,бе,а аз доле един го утепах от бой заради тебе…….

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Рецепти за готвене

Популярни вицове